» Glad påsk!

 
Spenderade gårdagen med mamma och syster på stan. Fyndade en fin skål signerad
Lene Bjerre för under halva priset. Utökade min samling av ägg med ett litet grått också. 
 
För min del blir det jobb både idag, i morgon och på måndag - så njut av er lediga tid åt mig också!
Glad påsk!
» Huset, » Min vardag | |
#1 - - ellie:

desamma, glad påsk!

#2 - - Tess S:

sv:Visst är Instagram roligt. Har funnits där ett tag fast med mitt andra konto ninatess_ så tyckte att min nya sida behövde ett eget konto.

Glad Påsk!
// Tess

#3 - - THE SUPER ORDINARY:

Tack detsamma… Glad Påsk!

mia.

#4 - - Annelie/ Svart, vitt & rött:

Kanonfin bild!! En riktigt glad påsk önskar jag dig!

#5 - - Tina:

Oj, vilken fin skål! Hoppas du haft en skön påsk!

#6 - - JeanetteR:

Vilken toppen blogg!

Upp