» Sovrum

 
Här hemma händer inte mycket, vi myser mest med kattungarna.
När jag skrev det här inlägget hade vi inte bestämt några namn än, men det blev Zoe och Zia till slut. 
 
För ett tag sen unnade vi oss påslakansetet i linne från H&M, de är värda varenda krona. Så sköna.
Rekommenderas starkt! Jag skulle gärna ha en uppsättning av varje i ljusgrått och mörkgrått också.  
 
I morgon får vi det här klädskåpet levererat från Villa Antik. Det ska stå i sovrummet, där vi har en
klädställning just nu. Klädkammaren, och min platsbyggda garderob ska istället bli förvaring till 
webshoppen. Vi tänkte bygga in fler hyllor istället för klädstången, tror det kommer blir toppen!
» Huset - Sovrum, » Min vardag | |
#1 - - Ellie:

Ser så mysigt ut! Kanske också skulle unna mig ett fint och lyxigare sängset :)

#2 - - Caroline:

Låter härligt! och vilken härlig bild :)

#3 - - Emma Sundgren:

Tack Sofia! Det gick faktiskt jätte bra, över förväntan och ja, nu är jag med pappa :) haha

Tänk att jag gillar din blogg så mycket! Mycket imponerande att du har öppnat en webbutik dessutom.
Jag är själv väldigt sugen på en sådan i framtiden, fast där jag säljer egendesignade prylar då jag älskar att skapa men kan tyvärr inte behålla allt själv. Henrik blir gaaaalen ;)

Kramen

#4 - - Jennifer - Love and Respect:

Åh dom där sängkläderna är jag så sugen på. Linne här ju så härligt speciellt på sommaren när de svalkar så skönt. Hur funkar det på vintern? Blir linne varmt?

#5 - - Gabriella:

Så fint med linnepåslakan! Jag har själv tittat på de fast i mörkgrått.
Vilken härlig mix av material och ting i inlägget nedan. Och så söta katter, de påminde väldigt mycket om min katt jag hade när jag var liten:)

#6 - - Linda:

Hej! Dom snygga tavlorna, är dom från webshopen eller var har du köpt dom? Mvh Linda

Svar: Hej! Tavlorna är köpta på Society6.com, finns huuuuur mycket som helst där!
Landinskan

Upp