» 3 favoriter, V.50

 
1. Om ni missade Sara N Bergmans Ateljé i Residence så måste ni se det digitala reportaget!
Min favorit är köket. Det enkla vita tillsammans med rustika och vackra material så som linne och betong. Gillar att det gråa kommer igen på flera ställen (mattan, kökshandduken och väggen) och blir ännu mer inspirerad till att ta in mer av den färgen i vårt eget hem. Tycker att det ger ett lite mer harmoniskt intryck till det svartvita. 
 
 
2. Bättre sent än aldrig. Den här lägenheten har funnits på Hemnet i 16 dagar redan. 
Den fina klädförvaringen står Stadshem och Emma för! Jag har länge gillat ideén att låta de finaste plaggen hänga framme istället för att gömma dem i garderoben. Enkel lösning att göra själv för den som vill!
 
3. Jag har spenderat några timmar på Pinterest denna helg. 
Det finns så många fina bilder och duktiga människor. Jag skulle väldigt gärna ha ett kollage liknande det på bilden med vackra bilder här hemma, men nackdelen med Pinterest är att det är så svårt att hitta källan.
Är det acceptabelt att skriva ut bilderna för eget bruk? När man inte vet var de kommer ifrån.
Var kan man hitta liknande bilder på annat sätt? Tidningar, men vilka?
Jag vill gärna höra era åsikter och tankar om detta, så kommentera!
 
» 3 favoriter | |
Upp