» Vardagsrum

 
 
 
Avskalat och lugnt i vardagsrummet. Krukan i fönstret är min absoluta favorit, perfektion i krukväg.
Så fort jag hittar fler i samma storlek ska jag köpa några till. Urnan med lock hittade jag på Ulriksdal.  
Det är många som frågar om lampan, både här och på min instagram. Den är köpt för en väldigt billig
peng för flera år sedan på Bolagret som dessvärre gick i konkurs senare.
» Huset - Vardagsrum | |
#1 - - Linda - Design Concept:

Alltid så fint:)

Bolagret hade mycket fina saker. Trist att den inte finns kvar längre...

Trevlig helg! /Kramar

#2 - - Anna:

Åh herregud vad fint. Perfektion! Dock nyfiken på om man inte blir jättejätteirriterad på allt det ljusa när man ska kolla på film haha?

#3 - - maria at inredningsvis:

Åhh så fina bilder :) hoppas att ni har fått lika mycket vårsol som vi i GBG.

Jag bjuder in dig att Tävla om en härlig bok :)

Ha en kanonhelg

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Upp