Instalove

Instagram är en fantastisk inspirationskälla. Jag är väldigt selektiv med vilka bilder jag gillar och inte. Anledningen? De bilder där jag väljer att trycka på hjärtat sparas och blir till ett nytt flöde, fullproppad 
med favoriter och inspiration - där går jag ofta in och tittar på bilderna om och om igen.
 
Nedan är några av de bilderna jag gillar och några Instagrammare som jag vill lyfta fram.
 
 
1. Vittvittvitt är en av mina absoluta favoriter! Alltid fina bilder från ett fantastiskt hem. 
2. Apieceofcake82 har fingertoppskänsla för inredning och detaljer!
3. Älskar den här bilden tagen av Apieceofcake82. På snudd att jag målar en svart vägg.
4. Conceptbyanna tar magiska bilder och har ett av de finaste hemmen jag sett.
5. Vacker ljusstake hos Shadesofgreyliving.
6. Fin ljusstake och stilleben hos lisa.jacobsson.
 
Vilka är dina favoriter på Instagram?
» Blogg-/instagramtips | |
#1 - - Lisa:

Jag har aldrig ens tänkt på att en kan använda instagram på det sättet. Instagram har för mig bara varit ett sätt att följa min släkt, mina vänner och bekanta. Men nu blev jag sugen på att öppna ett till instakonto och bara ha det som inspiration. Tack för tips!

#2 - - Anonym:

Så mycket snyggt!

#3 - - Linda - Design Concept:

Ja, visst är det fint! Jag har också funderat på en trälåda som kruka. Himla fint! Har ett olivträd som jag aldrig lyckas hitta någon passande kruka till och har varit inne på både trälåda och korg. Men mycket är så stort så att trädet "drunknar" i det. Men jakten går vidare;)

Instagram är verkligen fantastiskt på det sättet! Fullproppat med inspiration och vackra bilder:)


Ha det fint! Kramar

Upp