» 3 favoriter, V.13

 
1. Kärlek vid första ögonkastet! 
Underbara gråskala. Enkelhet i sin vackraste form. Gillar att det mönstrade bryter av lite. 
Bilden är något beskuren och kommer från Anouk B.
 
 
2. Jag antar att det inte bara är jag som längtar efter våren, värmen och lite grönska nu? 
Det är på gång, men så länge trädgårds-googlar jag för inspiration! Ett som är säkert är att jag
ska slå till på ett fikonträd i år. De här bilderna är tagna av Anna-Malin på Lödde plantskola.
 
 
3. En av mina absoluta favoriter på Instagram är Sara Medina Lind. Hon tar magiska bilder!
Jag längtar tills vi får se hennes hem i Plaza Interiör. Håll utkik i tidningshyllan!
» 3 favoriter | |
#1 - - Turid:

Gillar också fikonträd och skulle vilja ha ett i kruka. Det verkar vara en trend som hållt sig ett tag, men är inte helt lätt att få tag på har det visat sig.

#2 - - Linda - Design Concept:

Underbar inspiration du bjuder på!
Hittade ganska nyligen till Sara Medina Linds instagram och det är ljuvligt att följa hennes bildflöde. Det reportaget ska jag absolut hålla utkik efter:)

Trevlig helg /Kramar

#3 - - Line:

Fantastiska trädgårdsbilder och tack för insta-tips :)

#4 - - Ida:

Fin inspiration!! Superbra med lite insta-tips också :)

Upp