» 3 favoriter, V.22

Den här veckan hyllar jag några personliga favoriter, som jag tycker är värda att lyftas fram. Människorna bakom inredningsbloggen, instagramkontot och fantastiskt fina bilder. De som anstränger sig lite extra med att ta egna bilder istället för att bara sprida vidare samma bilder som alla andra. Inget ont om det, men ibland blir jag bara trött på att se samma bild om och om igen. En eloge till alla er som stylar, fotar och tar fram ditt eget material!
 
 
1. Hanna inspirerar mig och de här bilderna kunde jag knappt slita blicken ifrån. Ett enkelt, men väldigt fint stylingtips är att vika tidningar som Hanna har gjort här. Något litet som gör stor skillnad för helheten.
 
 
2. Frida driver en av Sveriges största inredningsbloggar, men jag tycker att hon är värd att lyftas fram om och om igen. Hon gör ett otroligt bra arbete. De små glimtar hon bjuder på från sitt eget hem är de jag uppskattar och gillar allra mest med hennes blogg. Se bara ovan. Perfektion. Vad jag tar med mig från dessa bilder? 
Att det är fint att mjuka upp det svart, vita med en beige kudde och en träram. 
 
 
3. Jag skulle kunna göra en lång lista över inspirerande instagrammare, det här är bara två av dem. 
Till vänster Alebesso och till höger Pella Hedeby. Återigen, det där med en liten detalj i trä och den sobra färgskalan (eller bristen på färg i någons ögon..) - jag älskar det!
 
Har du någon favorit som du vill lyfta fram?
» 3 favoriter, » Blogg-/instagramtips | |
#1 - - Veronica:

Åh vad fint!

Upp