» Längtar efter semester och lata dagar

 
 
 
Åh, vad jag längtar efter semester - sovmorgon, trädgårdspiff och lata dagar i solstolen. Och så var det några fönster
som ska renoveras också. Längtar efter att få vara hemma. Orka göra sånt som jag egentligen vill göra (ja, jag räknar
nog faktiskt till och med fönsterrenovering som något jag vill göra), men inte har krafter kvar till efter jobbet. 
 
Älskar ljuset i huset och trädgårdens gröna kuliss som man ser när man tittar ut.
 
 
 
 
Plockar in buketter med syrénblad, gillar dem. Fina i all sin enkelhet. 
 
 
 
 
Vy från kök till vardagsrum. Det gråa skåpet till höger är ett inbyggt kylskåp. I det vita gamla
skåpet har jag porslin och en massa små vaser och ljusstakar som kan vara bra att ha i närheten. 
 
 
 
» Huset, » Huset - Vardagsrum | |
#1 - - Jennie:

Fin inredning

Upp