» Tisdagstankar

 
 
Utanför yr snön och det är svårt att tänka sig att det snart kommer att vara såhär grönt igen (jag glömmer bort
HUR grönt det faktiskt blir). Jag längtar i alla fall. Vi får se hur livet ser ut med bebisen, men jag hoppas på att
kunna njuta av grönskan och värmen och har inte planerat några stora projekt. Hoppas på att kunna pyssla lite
i trädgården, men har ingen "bild" av hur det kommer att bli, tänker att jag ska ta det som det kommer. 
 
 
 
Lite annat jag funderar på just nu;
 
- Vi började kolla på föräldraledigheten igår, hur vi ska dela upp den. Jag tänker helt klart att Anton också ska få vara hemma,
lite längre fram. Vi har en liten plan, men sen får vi se hur långt det håller. Hur har ni delat upp föräldraledigheten?
 
 
- Jag har shoppat lite till bebisen, svårt att veta hur mycket/vad man behöver. Kan i alla fall konstatera att det finns mycket fint!
Båda kommer från Marmar, jag köpte dem på Boozt (jag knep dock den sista koftan där)
 
 
 
- Ska beställa lite nyheter till webshoppen idag!
 
- När man spenderar så mycket tid hemma blir det några timmar framför datorskärmen, bland annat på Pinterest.
Just nu samlas mycket grön inspiration (hej våren, jag längtar efter dig!), vårmode och fin inredning (såklart!).
Nedan ett urval av det senaste jag har sparat,vill du se all min inspiration gör du det HÄR.
 
 
 
 
Nu ska jag ta och beställa lite, sen mat och en powernap på soffan (sover fruktansvärt dåligt just nu...)
Hoppas att ni får en fin tisdag!
 
 
 
 
» Inspiration, » Min vardag | |
#1 - - Christina:

Åh ser underbart ut med allt det gröna, fryser så mycket på jobbet just nu!

Upp