» Barnrummet och lite blandade tankar

 
 
 
 
Den här stora, lilla killen sov i eget rum i natt. Det gick hur bra som helst. För honom. Mamman sov sådär. 
Den fina förvaringen som hänger på spjälsängen har Melvins farmor gjort åt oss!
 
Jag har börjat nedräkningen nu, om 4 veckor är jag föräldraledig igen och jag längtar!
Ser fram emot lekparkshäng med vänner och syster med barn, att vattna blommor på kvällarna och sitta i gruset och leka med Melvin. 
 
 
 
 
I helgen har vi varit ute och lekt lite med granntjejerna - det tyckte han var jätteroligt. 
Så fort jag har skrivit klart det här inlägget ska vi gå ut hela familjen och leka.
Solen skiner och Melvin har precis vaknat igen. Så underbart ute nu, och snart är det grönt också!
 
 
 
 
Väggen mittemot sängen. Älskar skåpet, kommer få plats med mycket där när han blir större. Kanske både kläder och leksaker. 
Skulle vilja ha fler fina barnstolar och ett litet bord här uppe, hoppas på att hitta något på sommarens loppisar!
Den nya lådan (längst ner till vänster på bilden ovan) tänkte jag ha böcker i under de andra böckerna i hörnet (syns på översta bilden) men Melvin skulle bara klättra på den så jag vågar inte ha den där just nu. Kanske längre fram.
 
 
 
 
Hängde upp en ny tavla från Fashionell ovanför skötbordet, den är så fin i verkligheten. Svårt att fånga på bild. 
 
Måste passa på att tacka er som beställer från webshoppen även om det inte händer så mycket nytt där just nu, TACK!
 
 
 
» Huset - barnrum | |
#1 - - trollet:

Men wow vilket fint rum!! Hoppas ni får en härlig utedag=)

#2 - - Malin Rosö:

Jättemysigt rum lillkillen har! 😍

#3 - - rhulth:

Jättefint barnrum! Jag håller på och kollar runt mycket på sådant just nu för att leta inspiration. Förstår att du längtar efter att kunna vara föräldraledig igen. Jag har två och en halv månad kvar innan semestern börjar och därefter min första föräldraledighet! Är i vecka 21 nu och längtar så mycket efter att få vara lite ledig och bara få njuta av a boa i vår nya lägenhet som vi får tillträde till i juni.

Upp