» På köksbordet

 
 
Jag vet inte om det är höstens intågande, många timmar hemma eller den ständiga småbarnsröran (det är A L L T I D stökigt...och saker överallt..) som har gjort att jag har gått och tyckt att det här hörnet har varit så tråkigt på sistone. Idag tog jag tag i det. Började med att ta ner en krans med torkad eucalyptus som gjort sitt och bara drog ner stämningen i rummet. Sen klippte jag av den långa rangliga kaktusen som stod i fönstret. Den har fått flytta upp till övervåningen och så tänker jag mig något nytt grönt i korgen i fönstret (se sista bilden).
 
 
 
 
Lite svärta behövdes, så det fick bli en bukett blomstermorot i den fina vasen från Emelie Thornadtsson. Fin färgkombo!
 
 


Sen ställde jag dit några ljusstakar också! Och korgen i fönstret har stått på övervåningen, men hamnade här för att få in lite trä.
Nu känns det mycket bättre, trots lite rörigt runt omkring. 
 
Vi klarade oss två dagar på förskolan, sen kom febern som ett brev på posten. Fick stanna hemma i fredags. 
Har gjort flera Tradera-fynd till Melvins garderob idag, tvättat lite fönster och grejat här hemma. 
 
 
 
» Huset - Matplats | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Det blev ju superfint!

Upp