» Solkatter, växter och lite annat

 
 
 
Köket dränkt i solljus, så härligt! Eken som har slagit ut utanför fönstret och skapar en grön kuliss.
Nästan så att det är mysigt att stå och diska. Uppskattar fönstret vid diskbänken väldigt mycket!
 
 
 
 
Köpte Fridas bok som en liten present till mig själv. En provburk med den gröna färgen jag skrev om här om dagen.
Den fina bilden med fåglar kom med färgburken från Engelska Tapetmagasinet, tänkte hänga upp den i Melvins rum.
Och så en liten vattenmelon-planta som jag fått av en kompis. Ska bli spännande att se om det blir något! 
 
 
 
 
Två växter som trivs bra just nu! Är så glad att jag köpte den där väggkrukan, älskar den.
 
 
 
 
Och den här från en annan vinkel, den har växt massor senaste tiden.
Stickling från en blomsterlönn som jag fick av mamma för längesen. Den har överlevt, men nu har den börjat växa också! 
 
 
» Huset - Kök | |
Upp