» Syrénkvistar överallt

 
 
 
 
Huset är fullt av nyplockade syrénkvistar från trädgården. Så härligt!
Ovan är en kvist på tavellisten ovanför sängen, långt från små barnfingrar (går inte direkt att ha något på borden just nu). 
 
 
 
 
En kvist hamnade på hyllorna i vardagsrummet i en loppisfyndad keramikvas. 
 
 
 

Och en liten hamnade i dörröppningen mellan hall och vardagsrum i en liten vas som jag har hängt där det en gång hängt en dörr. 
 
Idag är en sån där dag när jag har många tankar i huvudet. Tror jag ska lägga ner webshoppen
Det är ett ganska jobbigt och tråkigt beslut, men jag känner att jag inte har tid att prioritera den som jag skulle vilja. 
Och så tänker jag att det kanske kommer en dag när jag startar eget igen. Nåt liknande, eller något helt annat. 
Återkommer här på bloggen om utförsäljning när det är dags!
 
 
 
 
 
» Huset, » White Style | |
Upp