» Jul som smyger sig på och en liten klätterapa

 
 
 
 
Har börjat ladda upp med amaryllis och hyacinter här hemma. En mörkröd amaryllis i köksfönstret.
Det ni. En vit på köksbordet. Och hyacinterna är vita. De är alltid vita! 
Tänker nog hänga upp en julstjärna i det här fönstret så småningom också. 
Och den lilla klätterapan där får man hålla koll på. Fort är han uppe på köksbänken.
 
 
 
 
Ljusstaken hittade jag på en loppis i helgen. Fin som julpynt eller bara som ljusstake. 
Nöjd med att vi målade planket där utanför svart i somras också. 
 
 
 
 
Vi har varit hemma jag och Melvin idag. Vi turas om att vara ledig onsdagar, så mycket värt!
 
 
 
» Huset - Kök, » Min vardag | |
#1 - - Hanna Ajaxon:

SÅ fint ni har det gillar din stil :)

#2 - - Lilla i:

Jag måste köpa amaryllis jag med! Har tänkt det länge nu.. vad det gäller hyacinter så har jag en jättegod och lagom stark/mild doftolja till aromalampa som doftar hyacint! Det är något för alla som älskar doften, om man tål.

Upp