» Lite kök

 
 
 
 
Här har det kommit lite nytt grönt på köksbänken. En rosmarin på stam, en ofrivillig stickling av en pelargon (det var någon som
slog av en gren när han väntade på mormor vid fönstret..) och smörgåskrasse i en gammal silverskål med vågig kant.
 
 
 
 
Har även en bricka med små tomatplantor som precis har tittat upp ur jorden på köksbänken till vänster, utanför bilden.
Köpte med mig en påse till med tomatfröer när jag och mamma var på stan igår.
Tänker att det kommer ätas en hel del direkt från plantan i år.
 
Hur har ni det med försådd? Har ni börjat med något? Längtar ni lika mycket som jag efter trädgårdssäsongen?
 
 
 
» Huset - Kök | |
#1 - - Anonym:

Hej!
Hoppas allt är bra med dig! 😊

Jag driver en blogg där jag försöker sprida kunskap, normalisera allt om autism och hjärtfel. Min son föddes med 5 allvarliga hjärtfel och har även autism. Följ hans resa genom allt! ⭐️ Om du är intresserad av detta, får du gärna in och kika!

Ber om ursäkt om du inte gillar såna kommentarer 😊

#2 - - malin:

Längtar också efter att trädgårdssäsongen ska börja.
Första året som jag ska testa att förså inomhus, det börjar bli dags att införskaffa såjord och växtlampa :)

Upp