» Svarta detaljer - griffelvägg och randig matta

 
I början av året skrev jag om våran griffelvägg, men sen har jag glömt bort att visa hur det blev.
Här har den fastnat på bild, men då var jag så till mig av en rosmarin på stam och alla Jonte-krukor så att jag missade att skriva något om väggen. Vad tycker ni, blev det bättre eller sämre?
 
På golvet ligger mitt senaste köp, en randig matta från Bruka Design.
» Huset - Övriga utrymmen | |
#1 - - Tess - Istla.se:

Riktigt snyggt!

#2 - - Tess - Istla.se:

Sv; Det vill jag ha. Men tror inte det hade passat på ett mosaikmönstrat parkettgolv. Men det är galet fräscht och snyggt med vitt =)

#3 - - Therese:

superfint! Ska också göra en griffelvägg i köket.
/ Therese

#4 - - Emma:

Supersnyggt! En fråga,vart hittar man den svarta golvlampan som du har vid soffan?! BRA BLOGG!

#5 - - Emma:

Supersnyggt! En fråga,vart hittar man den svarta golvlampan som du har vid soffan?! BRA BLOGG!

#6 - - TC:

Griffelfärg är super kul.. Körde ju med de på mina glas (men det kanske du redan sett)...

#7 - - Madde:

Jättefint!!

#8 - - Madde:

Jättefint!!

Upp