» Griffelvägg



Precis när man kommer in i köket (som är in till vänster) har de förra husägarna målat med griffelfärg.
Jag skulle vilja måla hela vägen upp till taket och ända ner till golvet, tror det skulle bli ännu finare.
Ska köpa en penna från Granit att skriva med också för kritor är inte det lättaste att skriva snyggt med.

Vad tror ni om det?
» Huset - Övriga utrymmen | |
#1 - - Hanna - Whiterainbow:

Snyggt! Jag vill också ha en griffelvägg :-)

Jag har en sån penna från Granit och de är mycket lättare att skriva med :)

Kram

#2 - - Tess ~ Istla.se:

Det kan bli riktigt fint.

#3 - - Kristina - ingen vanlig dag:

Jag har en hel dörr och den uppskattas av både stora och små. Tackar för tipset om penna på Granit!

#4 - - Isabelle:

Så snyggt!

#5 - - Sandra (parole):

Tycker jag låter som en helt underbar idé!!

#6 - - Linnea:

Griffelväggar är så snyggt! Speciellt i köket eller hallen där man ofta behöver kunna anteckna lite :)

#7 - - Sofia:

Kör på! En griffelvägg är alltid snyggt! Själv ska jag nog måla insidan av ytterdörren! :)

Kram!!

#8 - - Dessi at [Home and desire]:

Tror också det blir mycket snyggare!

#9 - - Lifestyle by moi:

Jätte fint!



#10 - - Hanna:

Tror att en helvägg skulle va superfint!

#11 - - alexandra:

Snygg blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

#12 - - Jenny - Hugos mamma:

Jätte snyggt ju!:)

#13 - - Elena:

Whats stopping you? Skulle bli mycket bättre tror jag! :)

#14 - - kat @ dot dot dash:

love this! we've done this in our kitchen

x kat

#15 - - Lace:

Varning för pennan på Granit i kombination med griffelfärg! Färgen suger åt sig pennan så skriften går inte att sudda ordentligt sen. Pennan funkar på griffeltavlor/speglar/kakel etc. som har glatt yta

#16 - - Lotta ♥:

Gosh vad jag älskar din blogg! Du inspirerar nånting otroligt! :)

Upp