» Livet med två kattungar

 
Ni som följer mig på instagram  vet att vi har skaffat två små söta kattungar.  
 
Bland det bästa de vet är att leka med jorden i mina krukor. Idag när jag kom hem var det jord över
hela köksbordet, kökssoffan och golvet (bilden tog jag för någon dag sen, när det inte var jord överallt..)
Katterna hoppade och attackerade alla små jordsmulor och verkade så nöjda med vad de ställt till med.
Fram tills idag har murgrönan på vardagsrumsbordet varit mest utsatt. Jag har tappat räkningen över hur
många gånger jag har kommit hem till en soffa och ett vardagsrum fullt av jord. Så vårat senaste inköp är
en handdammsugare, en sån där liten och smidig sak. 
 
Det är tur att de är så söta att man inte kan göra annat än att tycka att det är lite gulligt med jord på borden.
 
» Min vardag | |
#1 - - Emma Sundgren:

Ämen det här går inte !! Jag har ju precis övertalat mig själv att INTE skaffa kattunge, jag upprepar, jag ska INTE skaffa katt!

Nu är jag tillbaka på ruta noll igen... shit!

Såååå söta!!!! :D

#2 - - Sandra | Inspirera Mera:

Tur de är söta :) Hade samma problem när mina katter var små. Löste det med att sätta dekorsten över jorden så kunde de inte gräva ur krukorna.

#3 - - Sanna Johansson Bizzozero:

Hoppas du haft en trevlig helg, klicka gärna in på min blogg. Skriver om träning/hälsa/kost men även mer :) lägg gärna en kommentar eller bara kolla! Ha det bra! ps. Fin blogg!

#4 - - Caroline:

Ameeeen va söta :) bästa som finns att ha små tassar som smyger omkring hemma. Passa bara murgrönan, tror att de kan vara giftiga för katter. Inga julstjärnor till jul heller :)

#5 - - Sandra Lööv:

Så fint du har det hemma! Min Smak!

Upp