» Att inreda med växter

 
En liten dos av grönska på vardagsrumsbordet när naturen utanför byter ut det härligt gröna mot
höstens färger. Jag ser gröna växter som en del av inredningen, något som ger det där lilla extra.
 
Mina 4 gröna favoriter;
- Myrten
- Myrsine
- Murgröna
- Plättar i luften
 
Dessa växter finns nästan alltid hemma hos oss. 
» Huset - Vardagsrum | |
#1 - - Linnéa:

Jag gillar väldigt mycket myrten men tyvärr får jag livet av vartendaste en. Smärta både för mig själv och plånkkan, myrten är dyra.

#2 - - Linda - Design Concept:

Fina växter behövs verkligen för att sätta den sista touchen på inredningen. Myrten eller Myrsine har jag tänkt att satsa på när det ska börjas piffas i nya lägenheten:) Har du något skötseltips på dem? Vilken är lättast att sköta?

Ha en fin fredag!
Kram Linda

#3 - - Gabriella:

Underbart med gröna växter! Det gör så mycket för rummet och välbefinnandet. Själv har jag en murgröna här hemma:)

Upp