» En liten uppdatering



Mycket har hänt sen jag bloggade sist.
Köket är helt färdigt. Alla lister är på plats och spotlightsen är monterade.
Känns skönt att det inte längre är halvfärdigt.

Jag har jobbat mycket nu inför jul och nyår.
Har dessutom fått en annan tjänst på jobbet (City Gross). Jag är nu ansvarig för leksaker, barnkläder, badrum och kontor (i stora drag). Så det är mycket nytt att ta in, men också roligt.

Det roligaste av allt är nog att jag har blivit med systemkamera (Canon EOS 500d), ska bara lära mig hur den fungerar sen kommer det att komma många bilder här på bloggen. 

Hoppas att ni har haft en underbar jul!
| |
#1 - - Åse:

Grattis till den nya tjänsten och tillökningen i familjen, en systemkamera skulle vara riktigt roligt att äga!



Köket ser fantastiskt ut.

#2 - - junitjej:

Vilken snygg och trevlig blogg du har!

#3 - - Sofie:

Ser tjusigt ut! Alltid kul med ny kamera, blir ju så mycket roligare att fota!



Hoppas du haft en underbar jul du med!

#4 - - Sockenvägens Söta:

Åhhh grattis till nya kameran!!!! Kram

#5 - - Kakan:

Sv: Tack så mycket! God fortsättning :)

#6 - - Sara:

Sjukt snygg bild på ditt sjuka kök!

#7 - - Joysan:

Hejsansvejsan! Har kikat in här någon gång förut men har nog aldrig kommenterat (?) så jag passar på nu och säger grattis till din nya tjänst :-)...Hoppas att du har haft en toppenfin måndag!

Upp