» En heldag med lillasyster



Idag har det blivit en riktig heldag med lillasyster.
Vi passade på att gå ut och fota lite när solen sken, det var dock lite väl kallt så det fick bli en kort photoshoot.
Vi hann i alla fall få till några bra bilder (försöker lära mig kameran, men det blev inte så mycket trixande i kylan), den ovan är jag mest nöjd med. Jag har en fin lillasyster jag.
Sen har vi bakat två olika sorters cupcakes (som vi hittade i Leilas A piece of cake, de blev förstås inte lika fina som på bilderna i boken. Men goda.) och tillslut landade vi i soffan där vi tillbringade resten av kvällen.

Nu måste jag sova. Jobb i morgon.
» Min vardag | |
#1 - - Anonym:

Din lillasyster är lite lik Sofia Jannok på den bilden :) Smarrigt med cupcakes.



Jag går förskollärarutbildning och mitt syfte är att bli specialpedagog.



Ha en fin dag!

#2 - - Sofie:

Kommentaren ovan var från mig :)

#3 - - Lillsnörpa:

Vilken himla fin bild på en himla fin lillasyster!

God fortsättning!

/Lillsnörpa

#4 - - ÅSA:

Ljuvliga syster!!!

Har redigerat bilden ngt eller är din bäbis så underbar?



;)

Upp