» Illustrationer uppåt väggarna



Bild: Bolia

Jag var stormförtjust när jag hade hämtat Boliakatalogen (det är visserligen ett tag sen).
De visar upp enkla, stilrena och snygga möbler i en vit miljö uppiffad med illustrationer av olika slag.
Kan nog inte bli mycket bättre. Kommer fortfarande ihåg hur exalterad jag var när jag bläddrade i
katalogen första gången, och hur inspirerad jag blev. Helt i min smak.
Jag gillar illustrationer. Gärna enkla, med lite känsla av att de är skissade på måfå.
Några streck här och några där. Lite slarvigt ifylld färg. Förstår ni hur jag menar?

Om du vill kika i katalogen kan du göra det HÄR!
» Inspiration Sovrum | |
#1 - - Nathalie:

Oh, galet fint! Vem är det som har tecknat denna?

#2 - - Katja:

oj! Vad häftigt :)

#3 - - Emelie:

Jag måste säga att den nya kameran är fantastisk än så länge. Har inte hunnit fota så jättemycket men är iaf nöjd :) Hoppas du får en underbar helg. Kram Emelie

#4 - - Annika:

Japp, jag förstår vad du menar :-) Gillar oxå den stilen.



Önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!

#5 - - Fanni:

Åh vad fint vill också ha sånt i mitt sovrum!:D:D

Upp