» Harmoniskt sovrum



Bilder: Livingetc.com

Ett harmoniskt sovrum i vitt och beiget. Det är såna här bilder som får mig att vilja ha vita golv. Till allt annat vitt. Vitt är fint. Vit inredning är det jag alltid återkommer till i inredningssammanhang. Jag tycker att det kan vara jättefint med mycket färger och mönster, men jag trivs i det vita. Jag gillar ljuset man får i ett vitt hem.
I det här sovrummet tycker jag att man har lyckats få en mysig atmosfär med den nonchalant placerade filten, detaljerna i zink och det lilla bordet där man har samlat alla prylar och böcker. Den öppna spisen bidrar också till den känslan.

I morgon blir det mest troligt en liten tripp till Stockholm.
Jag vill på Bolagret (har bestämt mig för att köpa Kartell-kopian till köket) och Anton vill till Akvarielagret.
Jag är ledig fram till tisdag, så jag kan behöva lite att pyssla med.
» Inspiration Sovrum | |
#1 - - Åse:

När jag ser sådana här fantastiska bilder så önskar jag att jag tycker bättre om vita miljöer än vad jag gör, men jag behöver färg, gärna massor av färg!

#2 - - Jennica - Pieces of Jen:

Tack snälla rara! =)



Vilken fin blogg, den hamnar i favoriter :) Kram

Upp