» Tisdags inspiration



Bild: SieMatic

Det är nånting med det här köket som inspirerar mig.
Väggen som inte går ända ut till väggarna och är omringad av fönster och ljus ger mig idéer om en stor och öppen planlösning med den (eller en liknande vägg) som en sorts rumsavdelare. Man skulle kunna ha en tv på baksidan och ha vardagsrummet där. Öppet mellan kök och vardagsrum men ändå inte helt.
Tror att det kan göra möbleringen lättare och också skapa en mer ombonad och mysig känsla.
Och att ha en golvlampa i köket känns lite nytänkande men också genialiskt.

Jag går konstant runt och funderar på hur mitt drömhus skulle kunna utformas.
Både utvändigt och invändigt. Det är kul, men jag önskar att det inte bara var på drömplanet.
» Inspiration Kök | |
#1 - - Åse:

Det var verkligen ett annorlunda kök, det är kul när man ser bilder som sätter sin fantasi i rörelse!

#2 - - jenny:

Håller med dig. Riktigt läckert!



Svar: Bokstaven kommer från thira.se

Kram

#3 - - Johanna:

Tack! Jag hade precis som du ingen aning om vad jag skulle göra med tyget, så såg jag iden på ikea och nappade och gud så snyggt det blev=)

#4 - - MISSEXTRA:

Vad ska du göra i helgen då?:)

Upp