» Uppsala tur och retur



Min kära lillasyster hade en jättebra parkering åt oss när vi i helgen hälsade på i Uppsala.
På baksidan av huset. Så bra. Nästan ingen visste om den. Där skulle det garanterat finnas parkeringsplats.
Det gjorde det också. Bara det att på samma parkering stod det två bilar som hade brunnit.
Och en tredje bil hade uppbrutet tanklock (förmodligen slangad också..)

Nåväl. Våran helg i Uppsala har varit underbar.
En hel del shopping, mys och sightseeing med lillasyster.
40-års kalas och en massa umgänge med Anton släkt.

Och det där med parkeringen. Vi tog en annan.
» Min vardag | |
#1 - - Jonna:

Men va vad det för fel på den där parkeringen då? Jag förstår inte ;)

#2 - - Frida:

hua, där skulle inte jag häller parkera. men jag spulle ha gjort som dig och tagit en bild i alla fall.

#3 - - Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

HAHAHAHA. Vilken jäkla parkering!! :)

Upp