» Efter en lång dag



Började dagen med en 50 minuters promenad, i mörkret och när det började ljusna. Det är mysigt.
Ger lite ny energi. Hann bara hem och äta frukost och göra mig i ordning, så var det dags att gå till jobbet också. Efter en lång dag fylld av jobb och 90 minuters promenad tycker jag att jag förtjänar en lugn kväll, och vad gör den bättre om inte ett par härliga inredningstidningar. Det är min stora last. Inredningstidningar.
» Min vardag | |
#1 - - Denise:

Tack. Tog den förra året till en skoluppgift.

De jobbigaste är ju när man kommer på någonsuperbra idé och bara vill att de blir morgon så man kan gå upp och testa, inte så populärt att börja flytta om saker mitt i natten Hehe..

Inredningstidningar är oxå en av mina laster, fast just nu har jag en prenumerations paus, hade tillgång till 3 st genom mitt förra jobb så jag slutade prenumera själv, men nu när hösten börjar krypa in så skulle de vara mysigt och sätta sej i soffan och bli ännu mer insperarad, och ännu mer sömnlösa nätter :P



#2 - - FURNISH.etc inredningsblogg:

Den lasten har jag också :) Inredningstidningar, mums! De travas på hög här hemma, måste nog rensa bort lite snart. Men vill inte! Haha. Kram

#3 - - Johanna.B:

Tack för den fina kommentaren! Tycker verkligen du förtjänar en lugn kväll med några inspirerande tidningar. Man får aldrig för mycket av dom!



Kram

/Johanna

#4 - - Annette:

Jag tror aldrig man kan få för många inredningstidningar :-) Jag vill bara ha fler hela tiden :-)



Kram Annette

Upp