» Smart planlösning


Bild: Dast AB

När jag har lite att göra och mest drömmer om att bygga ett hus alternativt köpa ett och göra det till mitt brukar jag kolla runt dels på hemnet, men också på olika husleverantörers hemsidor.

Dast AB har en hel del fina hustyper och framför allt hittade jag en smart lösning i ett av dem.
Jag gillade verkligen idéen med att ha klädkammaren mellan sovrummet och tvättstugan. Det är ju jätte smart (och logiskt) egentligen. För vem vill springa mellan tvättstugan och klädkammaren? Varför ska man ha tvättstugan längst bort egentligen? Nej, om det nån gång blir ett husbygge för min del så kommer jag att ha denna lösning i bakhuvudet för jag gillade hela konceptet med det.
» Inredning & design | |
#1 - - ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥:

Vad hittar du på för skoj då?

#2 - - Denise:

Jag pluggade Ljusdesign i Jönköping. Just den bilden hörde till en uppgift vi hade i en Eventkurs, vi skulle foto olika saker så som månljus utomhus och inomhus, samma sak med solljus och så stämningljus mm.



Jo de är ju de, funderar på att börja igen. Just nu blev jag ju väldigt sugen på att läsa lite, kanske ska springa och köpa en tidning :)

#3 - - Livet hemma hos Linda:

Tack!:)



"Hemnet" är alltid roligt att surfa runt på, man hittar mycket snyggt där:)



Hoppas du har en fin kväll

Kraam L

#4 - - FURNISH.etc inredningsblogg:

Riktigt smart planlösning! Detta gillar jag skarpt! Åhh, ibland längtar man efter eget hus.



Svar; Ja det är superfint att stapla inredningstidningar så det blir en del av inredningen, så kanske får börja göra det istället för att kasta, tusen tack för tipset!



Och supertack för en kanonblogg! trevlig helg! Kram Emmy

#5 - - Jonna:

Hallå!!



Ja det var inte igår, vet du att jag hade sån bloggtorka häromdan och funderade på vilka bloggar jag brukar läsa, så kom jag på att det var längesen jag var in på din blogg! Kul att du hittade tillbaka!!



Du den där lösningen på det där huset var nästan allt jag vill ha. Just kläd och tvätten sen dom två sovrummen längst bort med ett allrum utanför, perfekt för tjejerna ju! Varsitt sovrum och ett stort lekrum utanför!!!!

Jag är sjukt sugen på att bygga eget, billigare än att köpa all nybyggen här hos oss, dom byggs och säljs typ ett år senare

#6 - - Jonna:

Hallå!!



Ja det var inte igår, vet du att jag hade sån bloggtorka häromdan och funderade på vilka bloggar jag brukar läsa, så kom jag på att det var längesen jag var in på din blogg! Kul att du hittade tillbaka!!



Du den där lösningen på det där huset var nästan allt jag vill ha. Just kläd och tvätten sen dom två sovrummen längst bort med ett allrum utanför, perfekt för tjejerna ju! Varsitt sovrum och ett stort lekrum utanför!!!!

Jag är sjukt sugen på att bygga eget, billigare än att köpa all nybyggen här hos oss, dom byggs och säljs typ ett år senare

Upp