» Kök





Jag hade tänkt lägga upp nya, fräscha bilder från lägenheten men ljuset ville inte vara med mig vilket resulterade i mindre bra bilder. Så länge får ni nöja er med gamla bilder på vår köksrenovering.
Det är nästan att jag skäms för att erkänna detta, men det finns fortfarande inga lister på plats.
Men vi är på gång. Eller det har vi väl egentligen varit ett tag. Spotlights under överskåpen finns på plats och ska kopplas in så fort listen är uppe. Vad vi däremot har gjort sen dessa bilder togs är att spackla och måla hela köket. Alltså - inga fula märken där kaklet gick ut vid diskhon längre.

Köket kommer från IKEA. Vi valde att bygga in kyl och frys samt en diskmaskin (måste vara det bästa av allt) för att rummet skulle bli så enhetligt som möjligt eftersom att det är ganska litet och avlångt.
| |
#1 - - Hanna:

Läckert och fräscht kök:) Nej det är inte valbart, 100% som gäller de säger att man ska avvara 6-7 timmar varje vardag. De rekommenderar inte att man har heltidsjobb samtidigt, själv har jag deltids jobb nattetid som funkar bra, dock!



Det finns många fristående kurser på distans (på deltid) som är upplagda lite annorlunda som kanske skulle kunna passa? Ha det så mysigt:)

#2 - - vesna:

va fint köket blev =)

#3 - - roos:

frågestund på bloggen, välkommen in och ställ just din fråga.. Svaren kommer upp på fredag

#4 - - Malin-Hockeyfruga:

hihi ja :) visst är det, tack:)

riktigt snygg köket blev..vilken skillnad de gjorde!! Kanonsnyggt!

#5 - - HÄNI:

fan va snyggt!

#6 - - Caroline:

Ni har gjort det så fint!

#7 - - Josefine- At home:

Tack för din fina kommentar på min blogg! Va fint ert kök blev, vitt och fräscht!

#8 - - Skattkistan:

Himlans fint blev det ert kök också!!

#9 - - Lisa:

För mig tog det 2,5 år innan jag fick lister i vardagsrummet. Allt har sin tid :P

#10 - - C:

eh, jag håller med - vad gjorde man egentligen innan diskmaskinen fanns? hemska tanke.

#11 - - Jessica:

Vilket fint kök ni har! :) Ja, det kan vara fint att blanda också. Jag har sett någon fotovägg där de blandat olika former och färger på ramarna och det såg ganska häftigt ut.

#12 - - Materielltjej:

Janonfint jobb! Dock tillhör jag dem som förmodligen hade fräschat upp den gamla varianten och bevarat vissa bitar. Men det kanske bara såg bra ut på bilderna såsom det var innan

Upp