» När hösten väntar runt hörnet





Har inte så mycket att dela med mig av för tillfället, så jag bjuder på några bilder istället.
Jag älskar den översta bilden på Anton. Vilken är din favorit?

| |
#1 - - C:

hey!



jag gillar flugsvampen riktigt mycket! eller inte flygsvampen, men fotot på flugsvampen. haha. bilden på det vackra huset var fantastisk.



visst är den blå stolen grym? fick den av en vän som flyttade från göteborg, gissa om jag blev glad! tyvärr är den inte riktigt lika skön som fin :)



#2 - - FURNISH.etc inredningsblogg:

Åh vilka underbart höstiga bilder! Precis på gränsen till höst, men ändå med en gnutta sommarkänsla i. Underbart!



Svar; Jag har nog bestämt mig ang. den gula FL/Y-lampan nu och jag tror jag kör på den! Känns fräscht och piggt med gult och grönt i köket, kan behövas nu när vi går mot mörkare tider.



Önskar dig en fin helg nu!

Kram Emmy

#3 - - Inspirera Mera:

Alla bilder är fina, men jag fastnade extra mycket för flugsvampen. Trevlig helg, kram Sandra

#4 - - lovisa:

Svar; hiih okej .. jag såg den igår & gillade den också :D

#5 - - Caroline:

Så fina bilder, du är så duktig! Teddie gillar bilderna med Anton på. ;-)

#6 - - Åsa:

Jag gillar taggtråden ;) Go figure! =)

Jag har ngra bilder som ser väldigt lik ut dina. Mycket märkligt! =)

Gillar bildvisningen på denna blogg... Hmm... kanske skulle byta!

Upp