» Veckans fototriss - utblommat








Den här veckan är temat för fototrissen utblommat.
Eftersom att jag var så klantig och glömde min kamera hemma när vi åkte ut till mamma och pappa som bor i skogen fick jag plocka med mig lite fina, utblommade, växter hem istället. Och voilá. Det blev ju ganska bra ändå.

Fler bilder på temat utblommat hittar du HÄR.
| |
#1 - - Denise:

Tack! Tycker att de blev riktigt bra med den vita bakgrunden, färgerna kommer fram väldigt bra vilket jag tror hade försvunnit lite om man hade fotat dom ute i naturen.

#2 - - Mamma:

Det blev JäTTEVACKERT!!!

#3 - - carina:

Så vackra bilder, fantastiskt vad utblommat kan vara fint!

#4 - - Photos by Storm:

Vackra bilder. Jag undrar vad det är för frökapsel/Lis

#5 - - Johanna - Fotoblogg:

Fin triss! Jag gillar bilden i mitten bäst. Snyggt när den är sådär lite öppen. :)

#6 - - ElinsPhoto:

Riktigt snygg triss, snygga kontraster och klara bilder!

#7 - - Mitt i Fågelsången:

Vacker triss - svårt att plocka ut någon favorit!

#8 - - anne-lie:

Snygg triss!

#9 - - Cumulunimbus:

Supersnyggt! Och om fotografen inte kan ta sig till motivet så funkar det bevisligen mycket bra att ta med sig motivet hem till fotografen... :)

#10 - - Denise:

Sv Ja de blir ju de. har fotat lite saker i min lilla mini " studio" men aldrig några blommer eller likande, kanske ska testa de någon gång.



Ne de är aldrig fel med sovmorgon.

#11 - - ViDu:

Vackra bilder! Första bilden är snyggast.

Upp