» Kök i vitaste vitt





Bilder: Björn Nordström

Jag gillar verkligen det här köket. I mina husbyggar-fantasier har jag också en lång köksbänk med stora fönster och mycket utsikt. Det är dessutom i högblankt vitt och fullt med coola detaljer. Jag gillar det vita, lite glansiga och släta golvet. Stolar i akryl känns helt rätt och tillsammans med allt det vita och den generösa takhöjden får det köket att kännas riktigt ljust och luftigt.

Hur ser ditt drömkök ut?
» Inspiration Kök | |
#1 - - Sandra | Inspirera Mera:

Nu blev jag sugen på ett högglansigt kök igen :)

#2 - - L-L:

Vilken härlig inspiration! Så duktig du är på att fota, så härliga foton med din syster här nedan. Det är ju såååå kuuul att fota!



Kram L-L

#3 - - ÅSA:

Tjusigt!!! Man kanske skulle tänka om mina planer på svart och vitt.. Rummet känns ju sååå mycke större med vitt.



PUSSen

#4 - - Alexandra:

Jättefint kök!! jag gillar vitt också,men skulle ha mer betong och rostfritt i mitt drömkök.Härligt med så stora fönster!!En cool och färgglad inredning.kram kram!

#5 - - Åse - Interiörguiden:

Jag vill ha svarta luckor nedtill och vita upptill. Istället för kakel vill jag ha en lagom färgglad tapet. Svarta stolar (gärna Eames) och vitt bord och favoritlampan från Secto design. På golvet en matta som matchar tapeten i färgerna. Så vill jag ha det!

#6 - - Sandra:

Vilka härliga bilder! Gillar verkligen färgkombinationerna, å möblerna :)

#7 - - Materielltjej:

Håller med dig på många punkter. Vill fynda ett tegel/sutteränghus från 60-70 talet som med vit renovering skulle bli klockren. Många av de varianterna har stora härliga fönster och öppen planlösning så som man vill ha det ;)

Upp