» Mysig läshörna



Bilder: Alvhem

Här om dagen var min kära mor helt till sig över en mäklarsida hon precis hade hittat.
Inredningsintresset är någonting jag och min mamma har gemensamt, även om vi inte har riktigt samma stil. Det är henne jag rådfrågar när jag får idéer som rör lägenheten, vi lånar varandras inredningstidningar och vi tipsar varandra om roliga bloggar och hemsidor som vi tror att den andra skulle gilla. 
Med tanke på hur många gånger jag har bloggat om Alvhem (det var dit hon hade hittat) och dessutom länkat dit tyckte jag att det var lite konstigt att hon inte hade hittat dit tidigare. Bättre sent än aldrig.

Hur som helst. Ännu ett vackert hem från Alvhem.
Gillar framför allt den mysiga läshörnan. Skulle gärna ha en egen. Nu kryper jag upp i ena hörnet på soffan, vilket i och för sig också är väldigt mysigt. Att rama in tidningar med fina omslag är en bra idé. Det blir en vacker tavelvägg som är lätt att byta ut. Såklart måste man ju ha ett litet bord att ställa i från sig ett glas vatten och en chokladkaka på också och en bra läslampa.
» Inspiration Vardagsrum | |
#1 - - Dessi - Home and desire:

Alvhem har ju så fantastiska bilder! Gillade också idéen med inredningstidningar på väggen så! Verkligen snyggt!

#2 - - Johanna:

Hej!



Vilken fin blogg du har! Kul att man hittade hit. :)



Ha det gott

/Johanna

#3 - - Mamma:

Men åååååh!!! (Det där hemmet känner jag igen hi,hi...)

Upp