» En trädgård att njuta i



Bilder: Hus & Hem

Även om sommaren lider mot sitt slut (ja, det känns onekligen så med regnet smattrandes mot fönstren)
vill jag visa lite fin trädgårdsinspiration. För er som har en. Eller för en framtida trädgård, som för våran del.

En insynsskyddad uteplats, olika rum i trädgården och något skönt att vila i under varma sommardagar
- så mycket mer behövs inte!

Okej, det ska vara fint också. Anton (min sambo) skrattar åt mig när jag köper saker efter utseende, men
livet blir ju roligare med fina saker! Och jag tror inte att jag är ensam om att göra det, eller?
» Inspiration Trädgård | |
#1 - - Snusans inredningsblogg:

Klart det måste vara fint! ;) När jag köpte dator i helgen suckade säljaren åt mig eftersom jag inte ville ha den där braiga datorn eftersom den var "för ful". :P

#2 - - CAISA K.:

Sjävklart ska det man köper vara fint!!

Ljuvliga bilder här ovan.



Va kul att du hänger med i fabrik-projektet!! Ska bli så kul att göra nåt tillsammans med anjdra inredningsbloggare.



fin dag

-camilla :)

#3 - - Therese:

haha, klart man bara ska köpa fina saker, vad är annars meningen med livet....?!

#4 - - Materielltjej:

Nu är det verkligen över. Dags att reda sig för höst i allt vad det innebär. Men det tar emot ett tag

Ljuvligt fint. Vi bodde nästan så fint då vi hyrde utanför Ystad i sommar

Upp