» Julklappar till honom



Skor Sneaky Steve, Exfoliating cream Dr.Brandt, Parfym Puma, Bälte H&M.
Kalsonger Frank Dandy, Armband Nelly, Klocka StjärnUrmakarna.

De allra svåraste julklapparna och presenterna är de som är till män. Så är det för mig i alla fall.
Anton önskar sig en snäll flickvän eller ett garage. På riktigt. Jag kan ju inte lova att vara snäll i ett helt år
(för det är tydligen kravet..) och ett garage har jag knappast råd med. Möjligtvis om jag rånar en bank först.
Så. Vad köper man? Vad köper ni till era män? Alla tips är välkomna!

Gillade verkligen klockan, så himla enkel och snygg. Dessvärre är Anton inte den killen som har på sig sånt.
På sin höjd tar han på sig ett armband då och då, mest för att göra mig nöjd och glad.
» Inspiration | |
#1 - - Sara:

teknikprylar brukade vara populärt hos mitt ex. Men själv föredrar jag nog att köpa klockor! =)

#2 - - johan andrén:

jag tar skorna, den butiken är inte så jättebra. vissa designprylar. mycket vitt, men väldigt mycket random grejer som dom tar sjuka överpriser, men mycket vitt helt klart :)

#3 - - Åse - Interiörguiden:

Själv har jag ingen aaaaaning vad jag ska köpa till maken.

#4 - - Caroline Nordberg:

Ja, män är jätte svårt att köpa julklappar till. Speciellt pappor tycker jag! Jag funderar på att köpa en Sodastreamer till min pappa. Men jag vet inte.... Till min man vet jag inte heller riktigt. I och för sig önskar han sig DVD boxar och tofflor. I och för sig bra julklappar! Hoppas du hittar på något bra! :-)

KRAM!

#5 - - Johan:

Hej



Ser att du gillar serier lika mycket som jag.

Kolla gärna in en sajt jag byggt för sånna som oss:

www.bytDVDbox.nu



Bra om man inte har så mycket pengar.

Hej!

Upp