» När jag blir stor ska jag ha vita golv



Bilder: Vtwonen

Vitt, ljust och detaljer i svart. Vitmålade trägolv. Travar med böcker på golvet. Kläder som inredning.
En annorlunda förvaringsmöbel (bilden till höger) eller en vacker byrå. Kan inte annat än gilla det.
När jag blir med hus ska jag ha vita golv. Anton får säga vad han vill, men så är det.
» Inredning & design | |
#1 - - johan andrén:

ska se om den som har bättre grejer har bra skyltning i sin nya butik. var där & kollade in deras lilla mini svenssons butik. men är osäker på att det är bra fönster för skyltning. kul att ta sånna bilder, funderar på att gå runt & ta på folks julpynt utifrån för det är så sött med risk för stenkastning

#2 - - johan andrén:

när jag blir stor ska jag också ha vita golv.

#3 - - Tina:

Det är väldigt fint med vita golv, vet ej om jag skulle orka med städandet dock...

#4 - - Åse - Interiörguiden:

Det är så fint, men jag är alltför praktisk, jag skulle aldrig orka med allt städande det kräver.

#5 - - Therese:

Klart ni ska ha vita trägolv, det är ju supersnyggt! Har en kompis som lagt svarta trägolv i köket, det var också grymt snyggt :)



Kram Therese

#6 - - Hanna - Whiterainbow:

Det är så snyggt med vita golv :)

#7 - - Christine:

det är vansinnigt snyggt och jag var såå sugen på vita golv i köket och allen, men ibland får man hejda sig...speciellt med 2 hundar som oftast befinner sig på, just det, golvet... och grågrusiga vita golv är INTE fint

#8 - - Ida - Decoria.se:

Ja, vita trägolv är verkligen snyggt. I vårt hus har vi jättefin ekparkett som vi ska slipa upp. Känns nästan lite synd att de är så fina så att man inte kan måla dom ;)



Jag vill också tipsa om att jag har en tävling just nu där man kan vinna valfri produkt från min butik Craft Factory!

Kika på http://craftfactory.se/blogg (min butiksblogg)

#9 - - Alexandra:

Sååå snyggt!stå på dig,du vet bäst,hi,hi!

#10 - - jenny:

Det är verkligen snyggt med vita golv. Tror att jag också ska ha det när jag blir stor:-)

Kram

#11 - - Purple Area:

Åh, jag håller helt klart med, det är sån skillnad med vita golv.

#12 - - camilla:

Vita golv is the shit! :) Förstår inte hur alla inte kan vilja ha vita golv!



Tipsar om en liten tävling på min blogg där du kan vinna canvastavlor att trycka upp dina fina photoshopkreaktioner på ;)

#13 - - Sanna Ek:

Älskar inredningstyperna ovan! Förälskad i vitt!

#14 - - Malin:

Jag är stor och har vita golv. Det bästa jag gjort i mitt hem i inredningsväg.

#15 - - Paulina:

Det ska jag också ha!! :D

Upp