» Therese Sennerholt - i vykortsformat



Bilder: Therese Sennerholt

Nu finns Therese Sennerholts fina prints som vykort. De säljs i 4-pack och kostar 150 kronor.
För den som vill komma lite billigare undan är det ett bra alternativ till de stora trycken. 
Jag tyckte att det var väldigt fint att hänga dem i ett snöre med klädnypor som på bilden.

När vi var i Stockholm i helgen tittade vi lite närmare på hennes verk (de finns på NK) och de är
verkligen helt fantastiskt fina. Funderar på att slå till, men kan inte bestämma mig för vilken jag vill ha.
Angenämt bekymmer såhär i vinterkylan dock!
» Inredning & design | |
#1 - - Ylva:

väldigt snygga! är svag för "bokstavskonst" och att rama in kort är världens billigaste och bästa konst tycker jag :)

#2 - - tina:

De är jättefina och vilket bra tips att använda korten, det blir ett bra budgetalternativ!



#3 - - Iris:

Det finns verkligen många jättefina tavlor att välja mellan, vad smart med vykorten så kan man ju få många för en billig peng :)



Förresten så kan du vinna grafisk konst på min blogg just nu! bara så du vet! :)



kram /iris

#4 - - smyckestokig:

Fynda fina personliga julklappar hos mig ! säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

#5 - - Designtjejen/Emmelie:

Vad läckra!

Upp