» Med vitt som bas



Bilder: Residence

En del människor tycks bara ha "det". I det här fallet känslan för att blanda gammalt och nytt och
få till en helt fantastisk helhet. Hemma hos Marie och Bill är basen vit (precis som jag vill ha det!).
Med vitt som bas kan man ta ut svängarna och blanda desto mer med resten av inredningen utan
att det blir för rörigt och oharmoniskt. Inredningen är en blandning av gammalt och nytt och olika
material (trä, plexiglas och järn bland annat) som fungerar utmärkt tillsammans.

Paret har återanvänt en gammal gymnastikplint som bänk, gjort om en säckkärra till vardagsrumsbord
och hittat en gammal och sliten trapp på en byggnadsvårdsfirma mitt i skogen - sånt gillar jag!

Och vem har sagt att förvaring måste vara tråkig? Titta bara på bilden till vänster, hur fint som helst!
» Inspiration Hem | |
#1 - - tinajo:

Mmmm, såg ut som ett kreativt krypin! :-)

#2 - - Therese:

Ja det är superfint verkligen, kul att göra nytt av gammalt som med soffbordet!

#3 - - camilla:

Precis så jag tänkte nära vi målade varenda rum vitt i huset! Så skönt att inte behöva styras av någon färg. Vitt är alltid vitt, ljust fint och fräscht! Gillar mixen i bilderna i detta inlägg!



Hoppas allt är bra med dig!



God Jul!



Camilla - Vita Rummet

#4 - - Blogg by Maliin Stoor:

Håller med

-Bland det snyggaste/stilfullaste hem jag sett på länge!



God Jul



Maliin

#5 - - Emma:

gud, vad snyggt! :O

#6 - - Susanne [Snusans inredningsblogg]:

Riktigt snyggt! Gillar kontoret!

Upp