» Målning pågår



Lite nytt i vardagsrumsfönstret. Behövde avlasta hyllan ovanför tvbänken från ett gäng tidningar, så de får för tillfället förvaras på fönsterbrädan. Tillsammans med bokstäver, siffror och några ljusstakar.

Har köpt färg idag. Ska måla om köksmöblerna. Varv ett (grundfärg) är snart klart. Bara en stol kvar.
Och det blir inte bara vitt. Har köpt en liten burk med gul färg. Ni får se resultatet senare.
| |
#1 - - Jenny:

Åhhh va spännande, det här vill jag inte missa! Fortsatt lycka till med målningen :-) Kram Jenny

#2 - - Alexandra:

Det är riktigt snyggt med bokstäver & tidningar på fönsterbrädan.Det behöver ju inte alltid vara blommor som ska stå där,riktigt fint vart det!

kram Alexandra

#3 - - ÅSA:

Hur går det med den gula stolen??

#4 - - Liiv:

Sv :Ja verkligen! Man får vara glad att det inte bleb några allvarliga skador :o

#5 - - Alexandra:

Tack för att jag fick visa bilden i min blogg.Det är kul att få bli inspirerad och att ge inspiration.Nu finns inlägget hos mig.Kram & trevlig helg tillbaks!

#6 - - Fröken Fräken:

Snygg installation! Jag tror minsann att min bokstavssamling skulle behöva kompletterad med en stor avart plåtbokstav...

#7 - - Fröken Fräken:

Svart skulle det stå, inte avart....

#8 - - Kristina - Kix Koll:

Spännande! :)

Upp