» På tapeten



Bilder: Inreda

Jag gillar utbudet av tapeter på Inreda, det finns tapeter i olika stilar, olika färger och framför allt är de (flesta) lite speciella. Vad sägs om Eijffingers väggbild bestående av sex tapetvåder som ger en illusion av en byrå med tillhörande lampa, ett fönster, några ramar och en fågelbur. Eller kanske en färgglad tapet från In Trade. Den svarta tapeten med fåglar på kommer från Ferm Living och är min favorit av dessa. Den skulle vara riktigt snygg som kontrast till allt mitt vita.
» Inspiration På Väggen | |
#1 - - Mia:

Fina tapeter:)

#2 - - ÅSA:

Farlig sida o gå in på det där!

#3 - - Hemlängtan:

Tack snälla för din kommentar på min blogg! Jättefin blogg du har, jag tror vi har liknande smak.

Gillar verkligen de färggranna tapeterna fastän jag inte är så färgglad av mig.

#4 - - Linah:

Åhhh fina tapeter! Den turkosa kanske skulle passa dotterns framtida flickrum. Dags att lämna bebisrummet nu.=)

#5 - - Materielltjej:

Min sambo vill tapetsera i vår hall. Annars är allt vitt förutom den vita dinotapeten i sonens rum. Får verkligen botanisera så jag väljer rätt!

Upp