» Senaste numret av Residence



Fångades av omslaget på senaste numret av Residence, och det är såna här bilder som faktiskt får mig att gilla blått. Jag är ingen blå person egentligen, men ibland är det bara så himla fint. Som här. Bilden är tagen av Mathias Nero. Det var inte bara det blåa som får mig att bara sitta och titta på bilden. Borden. Så underbart fint det bara kan bli. Tray heter bordet och kommer från danska Hay, finns i olika storlekar och färger. Men såklart, jag gillar det vita bäst. Här är vi förutsägbara som bara den.
» Inspiration | |
#1 - - Mia:

MMm fint omslag, nej jag är ingen blå människa jag heller men jag har faktiskt slagit till på jeans fodral till altanens kuddar till i sommar och de är ju faktiskt blå de:)



Ha en undserbar alla hjärtans dag ♥ Stor kram Mia

#2 - - Hemlängtan:

Håller med dig, jättehärlig bild. Den är så ljus och påminner lite om våren tycker jag. Jag har inte haft så mycket blått i mitt hem tidigare men gillar det verkligen mer och mer. Överväger faktiskt om jag ska ha lite blåa textilier i sovrummet...

Ha en trevlig alla hjärtans dag!

Kram Jenny

#3 - - Fröken Fräken:

Jag har upptäckt att jag faktiskt är en blå människa, iaf när det gäller som accentfärg, jag skulle inte måla hela väggar i azurblått!..

Ha en fin söndag!

#4 - - Inspirera Mera:

Jag fastnade också för det omslaget, riktigt snyggt!

Kram Sandra

#5 - - Dessi:

Fastnade också för omslaget! Så himla läckert! Jag är heller ingen blå person...

Upp