» Bokstäver



Idag fick jag med mig ett stort, rostigt X hem efter en snabb runda på stan.
Det är dessutom ett svart plåt S på väg hem från Hjortgården.
Det kommer passa fint ihop med de andra bokstäverna.
Jag gillar när man samlar bokstäver i olika storlekar, former och färger.
| |
#1 - - Sofie:

Snyggt att mixa bokstäver och tecken i olika material!

#2 - - Iris:

Vilket fint X! Det är riktigt fint med bokstäverna i olika storlekar, de passar bra ihop.



kram /iris

#3 - - Rebecka:

Håller absolut med dig, det är så fint när man blandar olika bokstäver i olika storlekar och strukturer.

Väldigt fint!

Kram Rebecka

#4 - - Alexandra:

Håller med dig! har bokstaven K i köket(såklart!) önskar mig ett X också.Z var snygg,vart har du fått tag på den?

kram A

#5 - - Catrin:

Villa också hitta mig ett par fina bokstäver , fast vita

#6 - - Caroline:

Jättesnyggt!

Upp