» Harmonisk kombination



Bilder: LEMA

En kombination som nästan aldrig blir fel är vitt och svart tillsammans med ett ljust träslag.
Se bara på bilderna ovan. Underbart. Intrycket blir lugnt och harmoniskt. Jag fullkomligt älskar stolen DAR, designad av Charles och Ray Eames. Det är min nya kärlek, vore det inte för priset hade jag slagit till direkt.
Alla Eames stolar är underbara. Helt fantastiska.
Om du gillar dem lika mycket som jag gör så finns de att köpa på Miljögården.
Gillar också kontrasten som blir med de svarta böckerna och den svarta ramen. Fint.
» Inspiration Vardagsrum | |
#1 - - Joysan:

Ja, jag brukar inför det i vårt kök till våren :-)...Lyser upp och påminne rom att det snart är sommar tycker jag :-). Jag tränar på CMS och det brukar bli lite av varje för de har så otroligt många och roliga pass att välja på. Men jag försöker få till minst två konditionspass och ett styrkepass per vecka och sne lägger jag på med danspass, Yoga, puls/balans m.m...:-)...

#2 - - Mickan:

Ja visst är det! Har invigt dem idag! =)



Vilken ljus och härlig inredning!

#3 - - L-L:

Kul att du kikade in till mig! SÅÅÅ FIIINA inspirationsbilder du visar. Superfin blogg!



Ha en skööön söndag!

kram l-l

#4 - - InneoUte-Malin:

Mmmm... Fint! Låga skåp med hyllor ovanför är också riktigt fint. :-)

Upp