» BoConcept - Inspiration



Bilder: BoConcept

BoConcepts hemsida kan du inte bara ta del av deras sortiment, du kan även få en hel del inredningstips.
Bland annat tipsar de om vad man ska tänka på när man väljer belysning till ett rum, hur man kan använda
sig av färger och vad man ska undvika.
En lite annorlunda idé som jag gillar är att ställa en golvlampa bredvid sängen istället för att ha en vanlig sänglampa. Något som också är fint är att ha taklampor hängandes på sidorna av sängen.

Sovrummet på bilderna är helt underbart. Jag gillar kontrasten mellan betongen och den industriella känslan över rummet och de vita, moderna möblerna. Det blir effektfullt och spännande.

» Inspiration | |
#1 - - Inspirera Mera:

Vilka härliga inspirationsbilder du visar.

Kram Sandra

#2 - - Anna:

Fin blogg du har! Jag är också ett stort BoConcept-fan... :)

#3 - - Mia:

Tjusig blogg, hittade till dig häromdagen när jag var hos en vän glömde givetvis adressen när jag kom hem, så tack för kommentaren hos mig nu hittade jag ju dig igen och klick på bloglovin' så nu kommer du tien bort:) Trevlig helg! Kram Mia

#4 - - Lillsnörpa - Tävling pågår!:

Läckert! Kontrasterna är helt underbara! Tack för all inspiration! /Lillsnörpa

Upp