» Elle Decoration



Ett omslag som verkligen fångade min blick. Underbart hem. Underbara bilder.
Underbar kombination av vitt, svart och trä. Det var allt jag hade på hjärtat just nu.
» Min vardag | |
#1 - - Helen:

Hej!

Vad kul att du gillade min ljusstake:) Ska kika runt lite hos dig nu!

#2 - - Anna S:

Håller med dig, helt underbara bilder!



sv: Har bara använt den i 1 vecka men so far so good. Har inget att klaga på utan är helnöjd :) Haha nej nej, lyssna inte på de andra ;P

#3 - - Stämningsfullt:

Wow! Snyggt!

#4 - - Cindy:

Elle har rätt snygga grejjer ibland! Må jag erkänna. ^^

#5 - - pauli:

härlig blogg du har :)

#6 - - Maja:

Ser helt underbart ut.

#7 - - Dessi:

Vackert! Förstår varför du föll för det!

#8 - - Leia ♥:

Fint! :)

#9 - - Madeleine:

Ja precis, ska dit nästa helg, så det ska bli roligt =) Vilket bra tips det visste jag inte ens att det fanns, det fanns ju hur många roliga filter som helst att få tag på!

#10 - - Anonym:

sv: så liet så :)

åh tack ska du ha!

hoppas det är bra med dig idag.

kram

Upp