» Stövlar



Bilder: La Redoute

Jag är löjligt förtjust i mina vita tygskor från H&M och går i dem oavsett årstid och väder
(det har gått åt några par ska ni veta, men vad gör det när de är lika löjligt billiga..?)
Hur som helst. Man kanske ändå skulle ha lagt några extra kronor på ett par fina stövlar till hösten
och vintern. För ibland blir det faktiskt lite kallt i mina tygskor (till och med när jag har dubbla strumpor..)

De här snyggingarna kommer från La Redoute och ligger riktigt bra till vid ett eventuellt stövelköp.
Favoriten är de nere i vänstra hörnet.
» Mode | |
#1 - - Anne, anness design:

Och jag går fortfarande i mina vita flipflop från H&M :D. Snygga stövlar!

#2 - - Caroline Nordberg:

Jag har samma favoriter som dig! Super snygga!

#3 - - Madeleine:

Ja precis östra bergen, östra bergsgatan 19, där har jag var nu hela helgen =) Vad roligt att du bor där! Jag vet inte om området är stort men de bor ganska högt upp på berget, det är fint där och nära till stan & hamnen =)

Upp