» Design House Stockholm



Idag har vi varit och firat mig (i efterskott) och mamma (morsdag).
Min kära mor har snappat upp att jag gärna skulle vilja ha en ljusstake från Design House Stockholm,
så nu har jag en sån. Mamma fick det vanliga. En skål från Mateus. En annan modell bara.

Fick träffa våra nya familjemedlemmar också. Mette-Marit, Ulla-Bella och lammen som inte har några namn än.
» Min vardag | |
#1 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Den ljusstaken är finfin. Härlig present.

#2 - - Mia:

Bra med saker man vill ha:) Grattis i efterskott från mig med:) Kram M

#3 - - Åse - Interiörguiden:

Den ljusstaken är helt fantastisk!

#4 - - Josefine- at home:

Den ljusstaken är jättefin, jag har en i svart!



#5 - - Materielltjej:

Ljusstaken är toppen! Var bara försiktig för jag förstörde min lite då det har runnit stearin på staken

#6 - - Caroline:

Älskar den ljusstaken! Får nog bli en sådan här hemma också en dag längre fram ;) Kram!

#7 - - Pamie:

Den ljusstaken är ju bara sååååå snygg! Blev helt till mig när jag fick den i julklapp av min chef! :)

Upp