» Inspiration - gammalt och nytt



Bilder: Sköna Hem

Lite inspiration i brist på annat. Fint med trä och vitt. Gammalt och nytt. Ramar utan innehåll, sockerlådor.

Jag jobbar mycket just nu, därav lite dålig bloggning. Jag är helt slut när jag kommer hem. I veckan har vi byggt om halva leksaksavdelningen (inget litet jobb, men kul) och i helgen ska jag baka tårtor. Nästa vecka hoppar jag in lite i frukten också.
» Inspiration | |
#1 - - Åse - Interiörguiden:

Vilka vackra bilder, blandningen av materialen gör inredningen spännande!

#2 - - Mamma:

Det där gillar jag!!!!

#3 - - Ida - Decoria.se:

Det ät underbara bilder det där! Hoppsa du får lite vila i helgn i alla fall :)

#4 - - Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

Hur är det med dig tjejen? :)



Har du några foton från ditt hem? Skulle vara spännande att se :D

#5 - - Alexandra:

Fin fina inspirationsbilder! gillar sockerlådan,en sådan skulle jag vilja ha.Svårt att få tag på,har googlat massor men inget resultat.Tolix pallen är ju också såå snygg,som du vet redan.

jag vet hur det känns med tiden,har heller inte samma tid till att blogga.Men jag kommer kika in här då å då för att se om du har uppdaterat dig,kram så länge,Alexandra

#6 - - Emma [MissGrimm]:

Haha! Det är väl bara Mamma Grimm som är bra på att ringa och prata med folk. Som nummer två kommer nog Anton, jag, pappa och Simon slåss nog om sistaplatsen. Inget telefonsläkte direkt :p

Upp