» Kök i trä



Bilder: Bolaget fastighetsförmedling

Ibland fastnar jag för kök i trä, som det ovan.
Det kan vara riktigt fint, men samtidigt vet jag att jag skulle tröttna om
jag hade det hemma. Jag föredrar som vanligt vitt. Och på tal om vitt.
Igår kom min Tolix-stol, på min födelsedag och allt! Den är fantastiskt fin.
» Inspiration Kök | |
#1 - - Caroline:

Vit is the shit ;)

#2 - - Jenny:

Grattis i efterskott fröken :-)

Dessa kök förflyttar mig till husvagns-semestrarna från man var liten.. ;-) Kram Jenny

#3 - - Åse - Interiörguiden:

Grattis i efterskott! Tolix-stolarna är så snygga skulle också vilja ha en. Ser fram emot att se bilder när den har kommit på plats.

#4 - - ÅSA:

Jisses va snyggt! Tycker vanligtvis inte om träluckor.. men hmmm... Kanske måste tänka om.



KRAM

#5 - - Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

Jag gillar ek och valnöt. Sjukt snyggt :)

#6 - - Anna-Karin:

Mmm.. så snyggt. Gillar verkligen handtagsidén.

Upp