» Nya fina saker




Igår blev det en liten tripp till Stockholm. Första stoppet var NK och Bruka Design.
Jag är totalt förälskad i NK's inredningsavdelning, jag var helt lyrisk när vi gick där. Alla fina designmöbler på samma ställe. Helt klart värt ett besök (men med risk för ett starkt ha-begär). Brukas butik är alltid rolig att besöka. Just denna gång resulterade det i en vit plåtbokstav (som jag har letat och inte hittat någon annanstans, så gissa om jag blev glad!) och två små skålar i samma porslinsserie som vi har sedan tidigare.

Stolen har jag spanat in länge och den var precis lika fin som jag förväntat mig. Inköpt på Bolagret.
| |
#1 - - C:

Fräck stol! :)

#2 - - Nilla:

Fint!

#3 - - Sandra:

Gillar bokstaven! Å stolen är också grymt snygg!

Va evigheter sen jag var i Stockholm och shoppade..trots att man bor så nära.



Kram!

#4 - - Fotograf | Caroline Landin:

Fin blogg du har!



//En annan Landin :)

#5 - - Sara:

Snygg stol, syrran!

#6 - - Jenny:

Det är kul att hitta de saker man länge suktat efter - då vet man att det är värt köpet :-) Fina grejer! Kram Jenny

#7 - - Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

Får nog lägga till din blogg på Bloglovin - gillar din inredning - har samma stilsmak :)

#8 - - Ida - Decoria.se:

Håller helt med dig om NK:s inredningsavdelning!! Plåtbokstaven är väldigt snygg (har lite av bokstavsdille jus nu).

Upp