» Hyacinter



Lite hyacinter förhöjer stämningen hemma såhär inför jul.
Jag gillar snittblommor och blommor som har en viss livslängd (Anton bara skrattar åt mig för när jag köper "vanliga" blommor vill jag att de ska fortsätta vara precis så som de är när jag köper dem. Men när de växer tycker jag oftast att de blir fula och tråkiga. Därmed byter jag också ut dem. För det mesta!)
Så med andra ord är snittblommor perfekt för mig!
| |
#1 - - Therese:

Åh, jag älskar hyacinter! Brukar också bara sätta dem i glas så där, blir finast så.



Haha, men snittblommor ÄR ju det bästa, de slipper man vattna dessutom;)

#2 - - Ida - Decoria.se:

Hyacinter är verkligen jul och så luktar det ju jul också.

#3 - - Åse - Interiörguiden:

Hyacinter är verkligen jättevackra!

#4 - - Tina:

Vad härligt det ser ut - nu blev jag påmind om att jag måste köpa sådana själv! :-)

#5 - - SOFIA:

Fin blogg!

Haha jag heter också Sofia Landin :D

#6 - - SOFIA:

Fin blogg!

Haha jag heter också Sofia Landin :D

#7 - - Lili:

så fint de blev :) håller helt med dig, vanliga blommor bli så tråkiga efter ett tag som finast är de ju precis när man inhandlat dem :)

#8 - - anness.se:

Ljuvliga hyacinter. Man tröttnar aldrig på deras vackra knoppar.

/Anne

#9 - - Anonym:

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

#10 - - kerstin:

härligt med blommor nu

#11 - - kerstin:

härligt med blommor nu

#12 - - Carina:

Underbara foton!

Upp